Ingen vägning idag

2009-03-16 @ 09:22:39
Jag har ätit så himla dåligt förra veckan så jag vet att jag har gått upp och jag orkar inte se de siffrorna just nu för de skulle bara få mig att känna mig tjock och värdelös och då skulle jag bara äta ännu mer. Jag fortsätter kämpa för att gå ner i vikt, men som jag skrev igår så tror jag inte att svält funkar för mig just nu. Jag siktar på att äta minst 800 kcal för att undvika hets och känna mig deppig för att jag kommer över en viss gräns. För om jag känner att jag ätit för mkt så har jag ingen anledning till att inte fortsätta äta massa äckel. Ska istället träna mer idag än jag brukar. Och så länge jag kan gå ner till 46 kg eller åtminstone 48 kg innan sommaren är jag nöjd, men jag tänker göra det på mitt sätt - det nyttiga sättet!


Kommentarer

Postat av: sandra

svar; ja, det är verkligen sjukt bra! bättre än jag trodde faktiskt. Efter dom här 4 veckorna ska jag nog köra 4 veckor till, och sen ännu 4 veckor till. tills jag har förlorat 2 meter fett ;) haha.

2009-03-16 @ 10:15:05
URL: http://sandrino.blogg.se/

Postat av: H.

Sv: Förstår det. Hur gammal är du?

Jo, jag funderar på det! Eller dra samman frukosten och lunchen och äta 1 slags soppa istället. T.ex. natur diet eller en varma koppen. Men jag vet inte. Hur mycket kalorier är det i EN naturdiet?



Kram

2009-03-16 @ 12:35:59
URL: http://molntussar.blogg.se/

Postat av: sandra

svar; nej jag kör bara level 2 :)

2009-03-16 @ 13:04:22
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback