Hemma med familjen

2009-03-05 @ 22:24:33


Det är så mysigt att vara hemma även om jag aldrig skulle klara av att flytta hem igen. Nu har jag bara varit hemma ett par timmar, men hur mkt jag än älskar min familj så vet jag att jag kommer vara redo för mord om några dagar. Jag är en ganska lättirriterad person kanske ska tilläggas. Men jag har liksom bott hemifrån i över 3.5 år jag VET hur man dammsuger utan att någon hänger över min axel osv.

Jaja, hur är allt med er? Maten har gått bra idag, mammas familj äter ju enligt lchf så det blev omelett till middag. Mkt fett iofs men eftersom jag blir illamående av för mkt fett (spec grädde, har alltid hatat det) så kunde jag inte äta mkt alls. Dessvärre äter pappa inte direkt nyttigt, mkt friterat o så men det är väl bara att suck it up när man väl är hemma. De vill ju fjäska när enda dottern kommer hem så sällan så det ger jag dem. På lördag fyller dessutom min bror år så då blir det mat (kycklingsallad - yey), massa tårta (äter ju inte tårta, har aldrig gjort så det är inga problem) och säkert massa annat sött och så vin till maten - inte så farligt då. Gud vad jag obsessar, men jag vill verkligen kunna planera i förväg exakt vad jag ska äta.

På onsdag börjar jag med naturdiet tror jag. Vilken är minst äcklig? Tänkte dricka 3 påsar/dag i 8 dar. Nej nu ska jag surfa runt i alla era bloggar. Har saknat dem på bara en dag, hur sjukt är inte det?

Kommentarer

Postat av: selena

jo jag älskar också den känslan, men de e tråkigt när de gäller kläder man tyckt om + när man inte har råd till nya =/

2009-03-05 @ 23:29:38
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback