Frustration

2009-03-26 @ 15:56:40


Presentationen gick bra, jag var nöjd. En av lärarna var äckligt akademisk dock och bitchade om att äldre människor inte använder internet osv. Men kom igen, vårt problem vi fick av företaget var att forska kring ett web community - idiotlärare! Jag bara stod där och tänkte whatever. Var inte hungrig som att det kändes i magen (vilket det aldrig gör för mig längre) men jag hade noll energi. 100 kcal till frukost kl 8.30 räckte inte hela vägen. Så nu väntar jag på att antingen svimma i sängen med datorn i knät eller på att lepigenet ska kicka in så jag kan äta min nutrilett bar. Det blir 300 kcal totalt idag då men jag kommer äta nåt ikväll säkert. Just nu pallar jag inte bry mig bara. Imorn ska jag plugga stenhårt, men idag tänker jag fan va ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback