Fjärilar

2009-03-19 @ 17:10:10


Hur underbart är det inte att jag får fjärilar i magen nu när jag ska träffa pojkvännen, även om vi varit tillsammans i 2 år?! Sjukt, Diane von Furstenberg sa en bra sak på the City sist, något om "om lågan är svag kommer vinden (långdistansen) att blåsa ut den, men om lågan är stark så kommer den bara brinna ännu mer pga vinden". Hon sa det till Whitney när hon berättade att Jay ska åka bort i några veckor/månader, jättefint tycker jag. Och hon har not rätt, om man är kära i varandra så blir man bara ännu mer kära när man är ifrån varandra, men om det är lite halvtaskigt från början så kommer man aldrig klara det. När jag var i Canada och vi var ifrån varandra i nästan 5 mån så var det så, och vi beter oss fortf som nyförälskade. Jag hoppas att ni hittar en sån kille (eller redan har) som behandlar er bra och som ni kan vara förälskade i oberoende av hur länge ni varit tillsammans och avstånd. Klart vi har våra problem, jag har skrivit om det här på bloggen förut, inget förhållande är perfekt, men så länge man behandlar varandra väl och älskar varandra så tror jag att man kan ta sig igenom det mesta.

Wow blev ett långt inlägg om kärlek där. Nu ska jag städa lite i rummet, sminka mig och gå och möta honom på stationen! Kommer nog uppdatera nån gång imorn och förhoppningsvis hinner jag läsa några av era bloggar, gör jag inte det så har jag ju mkt läsning på tisdag annars! Massor av kramar på er iaf!

Kommentarer

Postat av: Joanna

svar: va skönt :D du måste lägga upp recept! :P du verkar köra mkt på sallad =)



gud vad härligt ditt inlägg låter, lyckos dig :D

kramar

2009-03-19 @ 21:12:19
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Postat av: Hanna

hur mår du? :D<3

2009-03-19 @ 21:53:25
URL: http://honhannah.blogg.se/

Postat av: A

ja hon har mkt fina ben ^^



och ja den är allt bra :)

2009-03-20 @ 10:53:17
URL: http://nycthinspo.blogg.se/

Postat av: Saga

Sv: ja de är den! :)

2009-03-20 @ 11:39:07
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback