Dagens mat

2009-03-31 @ 22:19:20
Frukost: Naturdiet - 100
Lunch: Smoothie - 200
Middag: Köttfärssås med broccoli och ärtor - 300
Kvällsmål: Kellogs special k o mjölk - 200
Totalt: 800
Pw: - 300
= 500 kcal

Perfekt, jag är jättenöjd! Såhär bra ska alla dagar se ut! Jag var aldrig hungrig och sugen på äckel. Det jag åt var ganska nyttigt och i lagom mängder. Imorn ska jag ev ut så då kommer jag få i mig massor av kcal och jag måste äta en hel del för att inte bli illamående, tål inte mkt alkohol direkt... Är dessutom superbusy så jag hinner inte träna imorn. Nya tag på torsdag (antagligen inte med träningen...). Kommer i varje fall inte äta mer än idag men alkohol alltså... Tänk om det var nån smart en som kom på alkohol utan kcal...


Kommentarer

Postat av: Anonym

Din blogg är superbra men du verkar inte ha varit så aktiv här på ett tag...hoppas du fortsätta blogg snart igen!

2009-04-27 @ 20:45:22
URL: http://nuskajagbliskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback