1000 kcal/dag

2009-03-16 @ 20:07:33
Det känns verkligen skönt att äta 1000 kcal/dag. Man behöver ju absolut inte gå hungrig, man orkar träna och kroppen förbränner väl omkring 1500 utan att man tränar så man ligger ju uppenbarligen på ett underskott ändå. Får se hur fort det går dock, men känns ändå bättre att gå ner lite långsammare och inte gå upp så fort man slutar svälta. Enligt en sida jag kollat på kan jag äta 1000 kcal/dag och gå ner till 46 kg på 8v, vilket är innan sommaren iaf. Ska fortsätta träna som en tok, för känslan när man kan sätta sig ner sen och bara känna sig sååå duktig är obeskrivlig vilket ni säkert alla vet och känner igen. Man kan dessutom slippa skämmas om man unnar sig nåt gott då och då. Nu när pojkvännen kommer tänker jag inte räkna kcal men jag kommer inte spåra ur heller och jag kommer tvinga med honom på promenader också. Vill inte att han ska veta att jag försöker gå ner i vikt, han vet att jag har viktnoja och att jag ibland tycker jag är tjock och det räcker.

Frukost: Shake, grönt te - 100
"Lunch": Kaffe, kiwi - 100
Middag: Köttfärs/grönsaks gratäng - 350
Övrigt: Kexchoklad - 280
Totalt: 830
Träning: - 800
Så ca 30 kcal + idag, men jag kommer nog ta något litet att äta snart, men jag är sjukt stolt och peppad inför imorn nu!


Kommentarer

Postat av: Mysan

låter jätte bra:D kämpa på!



kram

2009-03-16 @ 23:19:49
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback