Ut och jogga

2009-06-14 @ 09:34:41


Har inte joggat på typ 2 mån tror jag - jag som var så duktig där ett tag! Jag gick verkligen ner i vikt då och jag mådde bra av det. Ska ta med joggingskorna hem i sommar så ska jag försöka jogga så ofta som möjligt. Det bästa är att hemma så kan man jogga utan att så många ser en vilket är skönt - jag hatar när folk ser mig svettas, röd i ansiktet och flåsandes. Sippar just nu på en Powerking sugarfree för lite energi, det på tom mage är säkert inte bra men what the heck! Ska sätta i linserna och dra på min kläder snart och sen får jag se hur mkt jag orkar jogga och hur mkt jag tvingas gå - men det är en start iaf!

Kommentarer

Postat av: pam

Hoppas att joggingen går bra :)

jag suger på att! Får sådan jäkla prestationsångest.



kramar

2009-06-14 @ 10:32:48
URL: http://itspam.blogg.se/

Postat av: thinspo

Det är helt underbart och jogga! Hoppas du fortsätter och hålla i det!

2009-06-14 @ 23:26:42
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback