Update

2009-06-18 @ 17:07:31
Min dator totalcrashade i måndags så jag har varit helt utan dator. Nu är jag hemma hos min pappa så jag passar på att låna datorn lite fort innan han kommer från jobbet. Kommer inte kunna uppdatera speciellt mycket nu förrän jag lämnat in datorn och fått den fixad om det går ens. Faaan jag hatar att inte ha dator! Ska försöka kolla era bloggar för jag saknar dem redan tro mig! Men jag kommer ju inte våga kolla dem om mina föräldrar är i närheten och jag är säker på att historiken blir raderad - de får absolut inte veta nåt!

Jag hoppas på att gå ner under sommaren iaf, kommer ju bli mkt god mat och så men jag kan ju inte hetsa vilket är mitt största problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback