Failure

2009-06-07 @ 20:53:30


Tack för alla söta kommentarer, har inte loggat in på bloggen förens nu... Jag har failat totalt. Klarade en dags fasta jättelätt, men redan igår gick det åt helvete och jag har ätit som en gris. Imorn börjar jag jogga varje morgon igen, det funkade bra sist och svält funkar inte för mig. Tänkte köra typ 2 ägg o kaffe till frukost, 2 naturdiet under dagen och vanlig middag (normal portion av normala maträtter). Försöka hålla jämnt blodsocker.

De sista veckorna har jag verkligen insett att jag är halvvägs på väg till bulimi, skulle nog kunna diagnotiseras med BED, kanske bulimi tom även om jag aldrig spytt... Det här är inte ok, jag orkar inte leva såhär längre. I sommar kommer jag bo hemma igen så jag kommer inte kunna hetsäta eller svälta - ska ta den tiden att motionera normalt och lära mig äta normalt. Vill verkligen fortsätta blogga, för jag älskar det. Ska försöka få till en hälsosam viktminskningsmetod som jag kan skriva om.

Kommentarer

Postat av: Love

Jag är precis likadan! Jag klarar inte av att svälta. Och det känns som dom ggr man verkligen försöker svälta - o råkar äta något litet, då brister allt o man hetsar. Hetsrisken blir inte lika stor om man tillåter sig lite mat om dagen :) Take care <3

2009-06-07 @ 23:05:40
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: Love

Ja :) Nja, jag tränar inte såå mkt. Jag försöker promenera ibland. Där över så rider jag en hel del.. Men det känns ju inte som träning för min del ;)

2009-06-08 @ 08:50:47
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: ninji

det du skriver låter sunt & jag önskar dig all lycka till i jakten på ett normalt ätande! jag jobbar själv just nu på att äta regelbundet, men att ändå hålla mig såpass lågt i kalorier så att jag går ner i vikt. vill bara säga att jag VERKLIGEN rekommenderar att käka regelbundet ifall man tenderar att hetsa. det har hjälpt mig såå långt. kram.

2009-06-08 @ 16:23:26
URL: http://smallparts.blogg.se/

Postat av: Annie

Lycka till! Ingen människa förtjänar att svälta sig eller att må dåligt över sin kropp. Satsa på bra och nyttig mat och rör på dig så kommer du känna dig glad, mätt och snygg!

2009-06-10 @ 22:42:07
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback