Dag 1 avklarad!

2009-06-05 @ 22:48:25


För er kanske det inte framstår som mkt, men jag har nog aldrig gått en hel dag utan mat (förutom vid extrem bakfylla eller magsjuka såklart). Jag har druckit ca en halvliter cola zero, en mugg te och en powerking light och lite vatten. Ingen motion, knappt rört mig alls, har hållit mig till sängen undantaget när jag gick ca 10 min max till posten. Jaja, jag fokuserar inte på träning nu direkt, jobbigt nog som det är. Hoppas morgondagen går lika bra iaf! Längtar efter att ställa mig på vågen imorn bitti!

Har läst 1 1/2 bok idag, lär väl fortsätta i den takten haha. Imorn åker nog killen jag bor med hem till sina föräldrar så jag ska nog belägra tvn i vardagsrummet och kolla på massa serier också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback