Mer gratis

2009-07-01 @ 17:02:53


Fick två toppar av mamma igår - så ännu mer gratis kläder! Hon hade beställt dem förut men insett att hon inte trivdes med dem så score för mig helt enkelt!

Som ni märker så skriver jag inte om vikt speciellt mkt för jag försöker att inte tänka på det överhuvudtaget för när jag gör det så känner jag mig tjock och misslyckad och det leder knappast till nåt annat än överätning. Så happy thoughts istället! Vägde iaf 51.5 imorse och det känns ok. Jag är inte  nöjd alls men jag ser det som att om bara 2 kg så väger jag 49.5 vilket jag hoppas göra innan Mallorca om 2v. Sen är det ju faktiskt bara 3.5 kg kvar tills mitt mål! Men som sagt jag försöker med det hälsosamma! Mamma äter lchf så jag har inte ätit pasta på 2v. Dock tvingar hon i mig potatis ibland eftersom jag inte borde gå ner i vikt men jag ser inte potatis som onyttigt ändå. Ska skippa bröd här och äta ägg men det har blivit liiite bröd sen jag kom hit men oftast har jag käkat fil vilket måste ses som ok. Pappa äter rätt onyttigt (typ grillat och pommes eller färskpotatis vilket är så gott att man lätt äter liiite för mkt). Har ju ändå inte hetsat nåt eller ätit speciellt onyttigt med godis, chips eller fika så jag är supernöjd. Det värsta är ju dock att jag knappt motionerat alls... Ska ta tag i kvällspromenader och försöka jogga igen men de senaste 10 dagarna har det ju varit för varmt (inte för att jag klagar :)

Kommentarer

Postat av: thinspo

Åh du kommer ju lätt klara av 2 kg på 2 veckor!

2009-07-03 @ 10:39:12
URL: http://themana.blogg.se/

Postat av: Skinny

De klarar du ,stay strong :)

2009-07-03 @ 21:17:24
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback