Hey girls

2009-07-08 @ 09:20:58


Sitter med morgonkaffet medans pappa handlar kan jag låna datorn och blogga lite snabbt o svara på kommentarer. Hatar att inte kunna göra det regelbundet! Imorn bitti ska jag väga mig, men jag har nog inte gått ner. Äter ju inte fööör mkt eg äter väl snarare som en normal person. Så jag går väl inte upp men inte ner heller... Imorn åker jag till Sthlm till bf o på tisdag åker vi till Mallorca. Så typ ingen motion o säkert inget nyttigt med fööör mkt vin.... Fuck it, när jag kommer tillbaka måste jag börja ta promenader o jogga. Ska nog jogga varje morgon igen sån skön känsla.

Hur går det för er? Hoppas det går bättre för er än mig iaf! Ni är så starka och ni kommer bli så vackra kom ihåg det!

Kommentarer

Postat av: <---

Hoppas att du får trevlig på mallorca. När du är där får du inte missa att besöka BCM. Det är hur bra som helst. Det kostar lite att gå in, men det är gratis bar när man väl är inne.

2009-07-08 @ 09:53:18
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Postat av: jackie

Gör situps när du har vaknat. Typ inne på toaletten, det brukar jag också göra... man får ju inte vara ifred annars. lånar också datorn snabbt för att ana-blogga. annars flippar min pojkvän..

STAY STRONG!

2009-07-08 @ 11:50:55
URL: http://jackiesstrength.bloggagratis.se

Postat av: Zombie Grrrl

Känns inte som att jag tränar tillräckligt typ :/

sist jag vägde mig (efter alla ändringar jag haft i skallen av dieter o tyvärr för lite träning) så vägde jag 80 kg.. alltså inte upp, men inte ner heller.. nu ska jag försöka att bara väga mig en gång i veckan o se hur det går nu när jag kör på ABC igen. JAG ÄR FET! Så inget sol, strand o bad för mig denna sommar.. men jag får skylla mig själv, har ju vägt 53-55 innan, men nu är jag en kossa.. men men, nya tag o nu är jag peppad så nu ska jag ner dit igen - o lite till :D Tack för din kommentar o hoppas du fortsätter följa min blogg även om jag är ett fetto (for real), men vänta - snart kommer mitt riktiga jag fram. Hoppas du får en trevlig semester! Stay Strong Girl!

2009-07-08 @ 17:06:18
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se

Postat av: Think Thin

Hoppas du har det bra på Mallorca :)

2009-07-22 @ 16:51:35
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback