Hejsan

2009-07-12 @ 18:06:38
Hej hej, snabb update medan bf är ute en stund. Igår var katastrof. Typisk bakisdag med cola, burger king och en calzone... Vem äter så mkt och så onyttigt liksom? My god. Inte mkt att göra iaf. Se framåt bara. Hittills i sommar har jag inte gått upp så jag ser det som ok iaf. Kämpa i höst som fan! Ska nog ta tag i att börja träna, gå ner på ett nyttigt sätt. Börja jogga, promenader, situps o lite sånt. Nyttig mat, ingen svält längre. Men vi får se.

Nu blir det nog inga updates förrän om typ 10 dagar, men stay strong! O fortsätt kommentera så kollar jag bloggar o svarar på kommentarer när jag kommer hem. Kommentera ni som inte har blogg också, det är bara kul! Ställ frågor lr vad som helst! Ha det bra och hoppas ni får fint väder babes!

Kommentarer

Postat av: Fröken Svår

Hej! :) läst din blogg ett tag.. Lika kul varje gång man ser att du har uppdaterat:)

Jag undrar om vi kanske kunde följa varandra? Vi verkar ha i stort sätt samma mål och ibland kan det vara kul att läsa om hur andra går ner.

I och för sig tror jag det är rätt tror skillnad på dig och mig, och det kanske inte är kul för dig att följa ett fetto på hennes väg att bli smal.. Men man kan ju alltid fråga! :)

Stay strong! / Fröken Svår

2009-07-13 @ 21:29:58
URL: http://kittyoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback