Seriöst!

2009-02-18 @ 22:28:54
Här sitter man och känner sig lite dålig för att man ätit 800 kcal och så ser man dessa människor på tv 3 nu. Jag förstår till 100% att vissa inte rår för det, men när folk sitter och säger att de inte alls äter dåligt och så ser man hur de trycker i sig kakor, chips och snabbmat. Men ok fine tänker man (trots att de kostar samhället massa pengar) men när de dessutom göder sina barn som om de vore julegrisar... Oh come on! När jag får barn ska jag laga nyttig mat varje dag och precis som när jag var liten så ska McDonalds och pizza vara något jättespeciellt som man fick på födelsedagar och liknande, inte nåt man slänger till barnen när man är för lat för att laga riktig mat.

"Jag vill inte gå ner för mkt i vikt för då är jag inte jag längre..." - seriöst! Och detta efter att deras mamma lagts in på hem och den yngre kusinen fått en hjärtattack, han var 14...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback