Oförståelse

2009-02-21 @ 23:28:53


Har aldrig förstått varför folk går in på såna här bloggar om de ändå tycker att vi alla är dumma i huvudet. För mig är den här bloggen först och främst en dagbok där jag helt anonymt kan skriva precis vad jag känner. Jag vill absolut inte ge någon människa ätstörning, varför skulle jag vilja det? På en blogg ska man få skriva om precis vad man vill (inom vissa gränser perhaps) har någon hört talas om yttrandefrihet och tryckfrihet? Jag läser bara bloggar som intresserar mig, men om någon vill läsa min blogg och anonymt hacka på mig - fine, moget, ärligt talat så tycker jag att det är lite roligt.

Kommentarer

Postat av: Nicole

Jo de gjorde jag =) ÄLSKAR Rachel.

2009-02-22 @ 01:47:13
URL: http://iamnicole.blogg.se/

Postat av: Mariia

Det är jätte bra att ni har en dagbok så alla benrangel kan läsa plus jag då. Men ni är fortfarande äckliga ! Ärligt tycker ni inte synd om era föräldrar, syskon och vänner som ska behöva se er lida för ni är ju inte feta era puckon !

2009-02-22 @ 19:35:57

Postat av: Alexis

svar till Mariia: Jag kan bara tala för mig själv, men så himla mkt lider jag inte av detta och om du tycker det är så jobbigt att läsa min blogg, sluta. jag läser verkligen bara bloggar som ger mig nåt, allt utom ilska.

2009-02-22 @ 19:42:38
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback