Lepigen dag 1

2009-02-20 @ 15:27:47


Ok jag kan ju inte säga än om de funkar eller inte eg. Åt frukost för bara 4 h men jag är iaf inte hungrig än. Tog ett till piller för 20 min sen så jag tänkte äta ett par riskakor nu och sen middag vid 19-20 nån gång. Jag vet att man inte ska äta så sent, men om jag lägger mig hungrig kan jag aldrig somna och vill inte riskera att gå upp o äta mackor mitt i natten så det är nog bäst såhär. Det är ju inte så att jag äter en pizza till middag fylld med fett så det är nog lugnt. Snart blir det -500 med hip hop abs. Ska försöka köra detta varje dag nu, 30 min är ju ingenting, perfekt att köra före frukost ju och ev igen på kvällen. Ska sikta på det - tänk om det stämmer att man förbränner 1000 kcal/h! Mirakel isf ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback