Legally blonde

2009-02-28 @ 21:41:54
Åh Legally blonde går ju på trean nu! Yey, älskar den!


Kommentarer

Postat av: Joi

Ja eller hur? Varför gör man så stor grej av det egentligen? Varför måste man ha massa tips och sånt? Det är väl bara att göra det?

Imorgon, då jävlar, en ny månad, helt oförstörd. Och då börjar tävlingen! Jag har lovat mig själv att vågen ska visa neråt vid varje vägning.



Haha jag sitter och tittar på tv nu och det var reklam för vasaloppet. Varje deltagare går i genomsnitt ner 3,6 kg under loppet! Lite pepp att man kan gå ner så mkt på en dag! Det kan ju inte bara vara vatten liksom..

2009-02-28 @ 22:45:30
URL: http://bmiarton.blogg.se/

Postat av: Joi

Jag vet! Blev nästan lite chockad:) Om jag gick ner så mycket varje dag skulle det ta 15 dagar tills jag vägde 0 kg:) haha! (fast mitt mål ligger på ca 48). Ja, det är ju jättelätt egentligen. 1500 kalorier på en dag är ju ganska mycket!



Jag fattar verkligen inte heller det. Om man nu råkar "ramla in" på bloggen och tycker att jag är dum i huvet så behöver man ju inte skriva det. Det är ju bara att klicka bort sig från sidan igen. Om jag kommer in på en blogg som jag tkr verkar dum i huvudet skriver jag ju inte det direkt..

Tar alltid bort de kommentarerna..

2009-02-28 @ 23:27:48
URL: http://bmiarton.blogg.se/

Postat av: Michaela

Åh! Det var min favoritfilm när jag var yngre. Jag ville också vara cool och tjejig advokat i rosa

2009-03-02 @ 14:52:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback