South beach

2009-12-08 @ 19:32:14



Har precis bestämt mig för att köra south beach dieten efter nyår. De säger ju att man kan gå ner 3-6 kg på bara 2 v med inledningsfasen så jag kan ju nästan nå min idealvikt efter de 2 v! Jag är väldigt excited iaf och längtar efter att träna o äta nyttigt något som kommer behövas efter en månad fylld med mat, godis, glögg, cider, julmust o julskinka haha! Ska verkligen se till att börja träna så fort jag kommer hit igen efter att ha varit hemma hos föräldrarna. Kommer sikta på att köra core, 2 spinningspass o ett aerobicspass i veckan varvat med ett par promenader. Då borde jag gå ner alla mina kilon fort!

Kommentarer

Postat av: dannofino. fd psycological

Tror du att du kommer kunna hålla din idealvikt sen då? :)

2009-12-08 @ 20:29:33
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback