Dålig bloggare...

2009-08-03 @ 10:34:39


Förlåt för att jag är världens sämsta bloggare! Det värmer att ni frågar vart jag tagit vägen ni är världens bästa! Anledningen är att jag inte har någon egen dator och oftast när jag lånar någon av mina föräldrars datorer så är ju de i närheten och då vill man knappast visa vilken sorts blogg man har lr hur?!

Andra anledningen är att jag inte hetsat på hela sommaren och är livrädd för att åka dit igen. Därför har jag bestämt mig att sluta svälta som jag höll på i våras. Jag gick inte ner ett endaste gram ju! Jag vill aldrig hetsa igen och jag har insett efter en lång tid att det enda som kommer funka om jag ska ner i vikt är att äta normalt och motionera. Jag ska sluta med pasta och bröd för jag har efter en sommar av mammas lchf prat insett att det inte är bra att höja insulinet genom att äta carbs. Så jag börjar med det och givetvis inte så mkt socker heller. Börja jogga igen och ta pws. Jag behöver inte rasa i vikt bara det går neråt är jag nöjd!

Tack för att ni är såna stöttande människor jag har saknat att blogga varje dag och följa era bloggar och kommentera fram och tillbaka men i höst när jag köper ny dator lr tar tag i att lämna in min så ska jag fortsätta uppdatera. Då ska jag visa att man kan gå ner till en ganska låg vikt genom att äta normalt (jaaa ingen skäpmat givetvis) och motionera! Love you all!

Kommentarer

Postat av: Skinny

HAHa,jag har faktiskt undrat :o Sluta inte blogga bara<3

2009-08-03 @ 14:54:51
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Postat av: Zombie Grrrl

LCHF! Det ska jag köra på nu faktiskt o jag tror att det kan fungera.. har också läst in mig rätt mycket på den dieten nu. Det låter smart, samtidigt som jag någon stans (det måste vi nog alla) inse att - det går inte att svälta HELA livet. Men smala kan vi bli iaf - o kanske tillomed må rätt okey :)

Lycka tilL! Hoppas du uppdaterar bloggen snart igen! Kram

2009-08-13 @ 11:08:43
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se

Postat av: tess

asbra att du tänker göra det hälsosamt! Hoppas du mår bra och att du lyckas!

2009-08-24 @ 19:46:32
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback