Sovdags

2009-04-22 @ 23:06:08


Alltså antingen har jag feber på g eller så är det detoxen som gör att jag sitter i bara trosor och svettas just nu! Och jag svettas aldrig, fryser typ jämt. Soft rinner väl gifter längs min kropp just nu, isf funkar ju iaf detoxen. Ska köra imorn med fast med kaffe så eg är det ju inte detox snarare toxification eller nåt, men jag ger aldrig upp mitt kaffe för den förbannade huvudvärken - vad än Anna Skipper säger! Imorn siktar jag på att kanske äta lite mer än vad jag gör nu och försöka mig på en joggingrunda/pw imorn bitti. Hellre äta typ 6-700 och träna än att äta 400 och inte orka nånting alls. Även om det blir samma in/uttag så känns det mer hälsosamt.

Nu ska jag sova iaf och fortsätta svettas ut mina toxiner och annat skräp (woo fresh right?). Godnatt babes!

Kommentarer

Postat av: tess

absolut, klart det är bättre att äta mer och träna bort det än att äta mindre! Ska sova nu, kollar upp teet imorrn ;P!

2009-04-22 @ 23:43:05
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Postat av: Ne

Jag svettades massa i morse och på förmiddagen, nu sitter jag och fryser skitmycket. Riktigt skumt, vet inte ifall det är kroppen som reagerar på matintaget? Känns inte så bra iaf...



Jaa, fast vi läser mest om beteendeförändrig, inte kostrådgivning och sånt :)



Stay strong <3 <3

2009-04-23 @ 13:49:57
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback