Solat!

2009-04-04 @ 15:23:45


Låg ute i 2 h, i bikini kanske halva tiden. Superskönt! Såg nog ut som en strandad albinoval men det är smällar man får ta haha. Ännu lite tid att droppa de sista kilona och färgen kommer ju allt eftersom. Tror ni att jag kan gå ner 4 kg fram till maj? Ska hem över påsken så det innebär ju knappast nyttig mat, förutom hos mamma men då kommer hon tvinga i mig massa godis och annat pga påsken säkert och hos pappa äter vi aldrig nyttigt. Sen kommer pojkvännen helgen efter det. Men jag tänker inte äta vad som helst för det ändå. Och promenader varje dag!

Kommentarer

Postat av: Love

Det är klart att du kommer klara det! annars får man använda maj lite oxå. Jag är nöjd om jag har nått mitt mål fullt ut i början av juni :)

2009-04-04 @ 15:36:42
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback