Skola

2009-04-14 @ 08:52:22


Snubben jag skulle träffa försov sig... Jag sov 5 h ganska mkt i onödan men men inte hela världen. Nu hann jag ju sminka mig och slipper skämmas i skolan och hann plocka i och ur diskmaskinen. Jag tycker om att gå upp tidigt så man hinner med lite grejer, jag är som effektivast nu och sen blir man ju seg längre fram på dagen.

Gah vad snygg och fräsch Mischa såg ut där! Nu när hon är smal är hon ju jättensygg men hon ser inte lika fräsch ut längre. Verkar som festande och droger sliter på dem med!

Kommentarer

Postat av: Anonym

verkligen jag börjar inte fören om en timme, knns så himla skönt att komma upp i tid och inte stressa vilket jag borde tänka på, så de kasnke är tur att man har en pojkvän som kliver upp efter första signalen på klockan :p



Ja mischa va verkligen fräsch där , men om man kollar OC tiderna så kan hon inte slå de :Pha en bra dag

2009-04-14 @ 09:27:05
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback