Pw/joggning

2009-04-23 @ 12:11:03


Joggade typ halva tiden och gick fort resten. Det är jag jävligt stolt över eftersom jag inte joggat eller tränat kondition (undantaget pw) på 2 år! Skönt att konditionen inte helt gått och hängt sig iaf haha! Blev 1 h exakt, undrar hur långt det är typ 8 km kanske? Tar typ 80 min att gå och jag brukar gå typ 5 km/h så kanske 7 km då.

Nu är jag sådär härligt endorfin fylld och ska käka frukost tänkte jag. Drack ju bara kaffe innan jag sprang, sjukt bra at träna innan frukost tror jag! Nu blir det hallon/banan/apelsin smoothie, mums!

Kommentarer

Postat av: Ne

Så duktig du är som joggar! Är det något som jag har svårt för så är det att ta på mig skorna och gå ut och jogga! Riktigt riktigt duktigt, måste kännas riktigt bra nu :D Tänk vilken förbränning du kommer ha resten av dagen :D



Kraaaam <3 <3 <3

2009-04-23 @ 13:51:33
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback