Plan för imorn

2009-04-25 @ 22:02:19


Börja dagen med en mugg kaffe följt av en joggingtur. Efter det ett äpple och solstek. Till sen lunch blir det en smoothie och till middag blir det morötter och kålrot i ugn. Totalt ca 350-500 - lagom. Har inte ätit bra i helgen, så imorn och fram till torsdag är det jävligt hårda tag som gäller, inga animaliska produkter eller mjöl och socker. Längtar efter att droppa 0.5 kg/dag igen! Siktar på att äta ca 400 kcal/dag och bränna 400 kcal på joggning och pw:s.

2 kg på 4 dagar nu så borde jag väga 48 kg! Sen 1 kg/v och jag når mitt mål i mitten av maj! När jag når mitt mål ska jag def fortsätta äta nyttigt och motionera men äta mer. Undrar hur mkt man kan äta då...? Märker man antar jag. Shit vad läskigt när man faktiskt når sin målvikt, man har ju varit så fokuserad på att gå ner så man vet ju inget annat känns det som...

Kommentarer

Postat av: Jenna

http://www.evitamin.se/ProductSheet.aspx?prd=283



Du måste lägga ut bilder på dig när du når din målvikt :D <3 stay strong, du är snart där :)

2009-04-25 @ 22:17:46
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback