Kärlek

2009-04-15 @ 17:35:38


Imorn kommer boyfriend! Åh vad jag längtar. Han kommer inte förrän 10 imorn kväll så jag ska plugga som en tok fram tills då. Nu ska jag skriva på uppsatsen resten av kvällen och imorn har jag 10 artiklar jag vill skumma igenom och 2 halvfärdiga uppsatser att göra miniopponering på. Jag blir nästan tokig. Enorm sömnbrist nu så jag ser helt hålögd ut. Fick kommentar av 2 st i skolan idag att jag såg trött ut - tack I appreciate it liksom...

Imorn vill jag ha sovmorgon så jag går nog inte upp förrän 9 - woho! And give me Nicoles legs!

Kommentarer

Postat av: tess

förutom huvudvärken går det bra :)! Jag är inte hungrig och inte sugen heller, på nåt mer än det jag får.

I artkeln stod det en till två dagar.. Klart man kan köra längre, men frågan är hur bra det är. Men det är ju mindre extremt än att fasta, så lite längre borde nog inte vara så farligt. Däremot vet jag inte om det är nödvändigt. Klart jag inte äter mycket nu, men mycket frukt och sånt som egentligen inte är GIså jag vet inte om jag går upp eller ner av det här lixom. Det ska vara bra för kroppen helt enkelt och själva den utrensningen ska det ju räcka med två dagar för (iförsig, fler dar = renare?).

Av allt det där kan vi ju dra slutsatsen att jag vet inte helt enkelt :P

Kul att killen kommer imorrn, hoppas det blir mysigt :)!

2009-04-15 @ 18:07:50
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Postat av: pam

Du gör ju upp ditt egna schema. :) inget är rätt eller fel. Men, det är enklare att ha något att se fram emot! När jag drack té idag fick jag liksom ny energi efter två dagars vatten-fasta.



kramar

2009-04-15 @ 18:29:14
URL: http://itspam.blogg.se/

Postat av: Anonym

Åh stackare, de e inte kul att inte få sova, du e nog värd en sov mogron imorn, jag känner mig helt slut i kroppen idag, vet inte alls varför :S

2009-04-15 @ 21:22:27
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback