Godmorgon

2009-04-10 @ 08:50:31


Är det inte bara jättelovely att vakna innan väckarklockan (eller mamma) väcker en?! Solen skiner och jag är hungrig. Älskar att vakna hungrig. Känns så dumt att äta annars och så känns det som att kroppen jobbat under natten. Har tänkt sitta ute större delen av dagen, kanske ta en promenad. Är lite sugen på att trava runt i skogen om mina skavsår tillåter det. Senare ska jag göra lchf köttbullar till påskmiddagen. Älskar att göra (och äta) köttbullar, det är min käre far som lärt mig att göra det. Nu ska jag iofs hoppa ströbrödet så håll tummarna för att de inte ramlar isär och jag får ett utbrott och kastar dem i väggen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback