Du är vad du äter...

2009-04-01 @ 21:13:12
Yikes, 145 kg och bara 21 år. Så sjukt! Hoppas tjejen fortf äter bättre och fortsätter gå ner i vikt. Programmet fick mig väldigt avtänd på att nånsin äta stärkelse igen. Höjer insulinet och gör att man inte går ner i vikt, jag tror verkligen inte att kolhydrater är nyttigt så jag borde verkligen inte äta det. Nicole äter nog inte carbs direkt... Funderar på att börja käka lchf eller gi eller någon egenkomponerad diet. Jag vill ju äta nyttigt inte bara för att gå ner i vikt kan jag betona. Min mamma har sedan hon slutade röka för typ 15 år sen varit världens socker addict, men efter att kört lchf har hon gått ner typ 7 kg och mår mkt bättre och är aldrig sockersugen.


Kommentarer

Postat av: josefine

Man måste äta lite kolhydrater för att kroppen ska fungera, bara så du vet. Man kan inte utesluta det helt :)

2009-04-01 @ 21:34:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback