Detox update

2009-04-22 @ 17:05:51
Mår ännu sämre idag. Får lätt yrsel och tror att jag ska svimma och har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Så jag har fuskat genom att dricka svart te och ta alvedon  - inte ok om man detoxar. Men hellre det än att jag bryter detoxen. Börjar bli hungrig igen trots att jag åt wok nyss. Hittills bara 300 kcal iaf. Blir en kiwi och soppa ev senare. Usch är så trött att jag vill sova nu - jävla detox! Men det ska ju bli lättare om några dagar har jag läst. Några dagar till ska jag väl kunna härda ut, men bara om jag klarar av att plugga imorn för annars går inte detta.


Kommentarer

Postat av: Love

Så mådde jag igår, inget roligt alls :/

2009-04-22 @ 17:07:26
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: tess

verkar som att det är jobbigt att hålla sig till detoxen.. :( Synd. Men som du säger, det kanske blir bättre. Vi får hoppas.

Jag är ingen direkt kaffeberoende person, men jag måste erkänna att det var lite jobbigt att stå emot när de andra i familjen drack. Kändes lite onödigt lixom, eftersom det inte är onyttigt på det sättet att man går upp i vikt...

2009-04-22 @ 18:10:12
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Postat av: Ne

Som du säger, hellre lite kaffe och en alvedon än att avbryta! Trots allt måste man lyssna på sin kropp också :) Jag har hört att det är tredje dagen som är värst och att det blir enkelare ju längre man kört, så tänk på det :D



Jag har också problem med att mina studier kräver energi i form av mat, speciellt vid tentaplugg eller som nu när vi skriver b-uppsats två och två, vill liksom inte sitta där och vara helt trög i huvudet :S Men jag försöker lägga mig precis på gränsen, så att jag orkar utan att äta för mycket :)



Keep up the good work! <3 <3 <3

2009-04-22 @ 18:32:41
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback