Detox nästa vecka

2009-04-19 @ 16:20:59


Usch jag saknar honom redan, hatar långdistans. Men beroende på om eller var jag får jobb i sommar och höst så kanske det är över snart för denna gång åtminstone. Men nu fokuserar jag på maten och skolan. Imorn börjar detoxen, inga mjölkprodukter, mjöl, socker eller kött. Bara grönsaker och frukt eg. Exempel på en dag:

Frukost: En banan och te
Lunch: Sallad eller soppa
Middag: Fruktsallad eller smoothie

Måste kolla upp lite smoothies och soppor som inte innehåller något otillåtet. Jag känner mig jättepeppad på en detox nu! Vill vara ren av så många anledningar. Hur mkt tror ni man kan gå ner på en detox? Blir ju inte så mkt kalorier eg.

Kommentarer

Postat av: Emily

Jag funderar också på detox. Känns som att jag behöver rensa kroppen efter allt godis i påsk. Men det kanske är lika bra att vänta tills efter valborg, kommer ju bli lite extra där. Känns onödigt att detoxa om man sen veckan efter kommer hälla i sig alkohol.

2009-04-19 @ 16:49:39
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Postat av: Ne

Det beror ju på hur länge du detoxar och hur mycket du rör på dig, kan du så kör tills du känner dig så svag att du måste äta något mer :) Men det är ju kanske inte så hällsosamt :S Hur som rensar du ju ut kroppen på massa skit och borde gå ner några kilo iaf :)

2009-04-19 @ 18:14:27
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback