Delmål 1 nått

2009-04-28 @ 15:03:34


Sjukt stolt över det så jag belönade mig med toning och ballerinas. Dock bröt jag löftet att inte handla vårkläder förrän jag nått 46, köpte en jättefin, väldigt "jag" klänning från H&M, väldigt 60 tals. Köpte stl 34, hade jag inte kunnat ha 34 hade jag inte köpt den - tanken är ju att jag ska ner 3 kg till. Sen blev det ett läppglans från H&M också, verkar tom bra trots priset på 29 kr - perfekt! Nu ska jag äta köttbullar med mos - inte så nyttigt kanske men jag är så sugen på det! Ska inte ta så mkt smör i så är det ju lugnt - typ 300 kcal för allt och sen soppa ikväll bara.

Kommentarer

Postat av: selena

ja de är jätte kul när man nått ett delmål, då blir man så peppad till att nå nästa sen ^^ +att om man har bra delmål, nånting man verkligen vill ha eller göra lixom, då kämpar man ju lixom extra hårt också!



fan vad duktiga vi är! :D

2009-04-28 @ 15:34:10
URL: http://selenathin.blogg.se/

Postat av: Anonym

Ne ja vet att det finns värre saker att smälla i sig än avocado och keso... men kände ändå att det var onödigt eftersom jag inte ens var hungrig.



Kul å shoppa =) Jag ska shoppa när jag nått mitt första delmål, alltså 70 kg...det är en bit kvar dock!

2009-04-28 @ 16:55:29
URL: http://nuskajagbliskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback