Dagens mat

2009-04-07 @ 19:16:14
Ska borsta tänderna snart så jag inte äter något mer. Bra dag förövrigt, minus att jag inte motionerat dock men har inte funnits tid helt enkelt. Imorn ska jag dock gå minst 1 h!

Frukost: skinkmacka, kaffe - 150
Lunch: youghurt, hallon och havregryn - 200
Middag: köttfärsbiff, morötter och persiljesmör (onödigt men jäkligt gott) - 350
Övrigt: juice, kaffe - 100

Totalt: 800 kcal

Inte fy skam och jag är dessutom inte hungrig eller var inte det speciellt länge innan jag orkade laga mat. Riktigt bra dag! Som sagt, borsta tänderna snart så jag inte får för mig att förstöra det!

Imorn ska vi äta marängsviss för att jag fyllt år när jag kommer hem så det är ju typ 10000 kcal i det men istället för att äta onyttigt resten av dagen ska jag börja dagen med 2 ägg och sen käka en naturdiet smoothie till lunch så då har ja bara hunnit få imig 400 kcal när jag äter efterrätten. Kanske köper med en banan att käka på tåget, men det ska nog gå ändå.

Nu ska jag läsa fler artiklar och fortsätta vänta ut tiden tills The Hills släpps på mtv.com

Kommentarer

Postat av: Love

persiljesmör är det bästa ;) haha. Jag brukar bara ta lite om jag har det till något - så det är nog rätt lugnt :) Det verkar gå bra för dig! Man kan ju fika o så. Bara att dra ner på lite annat under dagen :)

2009-04-07 @ 20:03:52
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: tess

asbra. Inget allt eller inget tänk!

2009-04-07 @ 21:44:01
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Postat av: Michaela

Du måste se! Det är en otroligt vacker film

2009-04-07 @ 22:07:14
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback