Dagens mat

2009-04-06 @ 20:05:32
Frukost: macka, kaffe - 150
Lunch: pizza - 700
Middag: smoothie - 200
Övrigt: choklad - 400
Totalt: 1450
Pw: -450
=1000 kcal

Rent kalorimässigt är det ok, men innehållsmässigt förfärligt. Men det visar ju bara att man kan unna sig en jävla massa onyttigt utan att det blir för mkt eg. Sen ur ren hälsosynvinkel så är det ju inte nyttigt att äta sånt, bättre med grönsaker och proteiner och sånt. Imorn får det bli nyttigare saker, har massa morötter och ägg hemma så det blir nog macka till frukost, lunch blir nog köttfärsbiff med morot och middag blir ägg. Ska prova att köra på större lunch istället för större middag, känns som man hinner förbränna allt då garanterat.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Exakt! Trots att jag köper minsta flaskan (som brukar vara 30 ml) så använder jag inte upp dem ändå. Jag köpte en miniparfym för några månader sedan som var 15 ml, den är fortfarande en skvätt kvar i :P

2009-04-06 @ 20:14:20
URL: http://thejosie.blogg.se/

Postat av: Emily

Sv; Jag ser också allt extramaterial, det är ju halva grejen med att ha serien på dvd. Kul att du spelade in det, vhs rockar ju ;) Jag har alla säsongerna, klarar mig verkligen inte utan dem. Det var verkligen en grym investering! Så värt pengarna.

2009-04-06 @ 21:01:35
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback