Buffydags!

2009-04-07 @ 22:16:16


Seriöst bästa sättet att somna på! Fast det är lögn, jag somnar på typ 3 min när jag har bf brevid mig... Inte när han håller om mig, jag ligger med ryggen mot honom och han ser på MMA. Oromantiskt? Nope. Fucked up? Maybe haha! Måste ha plats att röra på mig men höra nåt eller någon i bakgrunde, makes sense to me. Så Buffy is the next best thing right now.

Imorn åker jag hem till mamma och pappa vilket ska bli skönt. Har varit hemma betydligt oftare denna termin, jag saknar dem mer antar jag. Mest för att jag inte har så mkt här som håller kvar mig men också för att jag blivit så gammal att jag faktiskt kan snacka med dem och uppskatta deras sällskap. Well nu ska jag sova, imorn blir det lååång pw innan seminariet. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Love

Nja, någorlunda :) Hoppas bara inte att vikten vill stanna. Det händer ju ibland :( Får se imorgon... Take care <3

2009-04-07 @ 22:41:08
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback