Bara ben

2009-04-09 @ 16:27:32


Japp snart är det dags! Läste btw lite i min gamla dagbok från 3-4 år tillbaka sen när jag började gå ner i vikt. Jag försökte hålla mig under 1000 kcal per dag och jag gick 40 min fram och tillbaka till skolan nästan varje dag och ofta pw dessutom så det blev en del motion. Gick ner 3 kg på 6 v och ytterligare 3 kg senare och jag åt fortf pasta och bröd och jag festade en hel del. Så om jag bara får bukt på mina hetsattacker så borde jag gå ner nu också!

Det är nu det gäller - lite mer än 7 v till juni bara sen är det garanterat bara ben som gäller. Kan vara det betydligt fortare än så. Vill verkligen gå ner 5 kg nu innan sommaren. Går det? Någon som klarat det? Jag tänker bara inte väga mer än 46 kg i sommar. Jag fastar om det är så. Nu jävlar ska jag gå ner!

Kommentarer

Postat av: givemeperfection

klart du kan! typ gör så att du går ner ca 1 kilo i veckan så går du ner dina 5 kilon lätt som en plätt!

<3

2009-04-09 @ 18:19:23
URL: http://givemeperfection.blogg.se/

Postat av: Anonym

egentligen litar jag mest på måttbandet eftersom muskler kan ju väga mycket också ..

Men jag är helt besatt av att väga mig!

2009-04-09 @ 19:14:32
URL: http://odliko.blogg.se/

Postat av: Anonym

Du har så himla härliga bilder :) Förstår inte att du orkar du verkar så himla duktig å motiverad.

2009-04-09 @ 19:50:56
URL: http://stressed.blogg.se/

Postat av: Annie

Bara för att du kunde tappa kilon i början innebär det inte att det kommer vara lika lätt nu, det finns ju faktiskt en gräns för vad som ä rimligt utan att skada kroppen! I början är det klart att kroppen ändrar sig om du la till nya vanor men det innebär ju inte att man fortsätter gå ner i all oändlighet. Din kropp är antagligen nöjd med den vikten du har ju och därför stannar du där, även om du inte verkar äta särskilt mkt. Att väga 46 kg är i princip bara möjligt om du är extremt kort, typ under 1.55 m.



Menar inget illa med den här kommentaren, tycker bara det är så synd att du verkar lägga så mycket tid på att uppnå något som kanske i slutänden skadar dig. Du är ung o säkert jättesöt o har väl massor att leva för mer än att gå ner i vikt?



Ta hand om dig!

2009-04-10 @ 01:00:13
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback