2 h

2009-04-16 @ 19:45:26


Ah om 2 h kommer pojkvännen hit igen, har inte träffat honom på 23 dagar och det har ju varit lite småstruligt emellan åt så det ska bli skönt att bara vara nära honom ett par dagar igen. Sen åker jag nog ner och hälsar på honom i maj och sen är det över med långdistans. Fast eg inte för jag vet inte vad som händer till sommaren och hösten...

Shit om jag skulle rida på hans rygg skulle jag nog höra nåt knäckas i hans ryggrad, haha! Men i sommar så! På måndag börjar jag min detox. Är sugen på fasta måste jag erkänna men jag vet inte om jag skulle klara det, är så rädd för att jag skulle bryta det med hets så detox känns säkrare. Skönt att rena kroppen och hur många kalorier kan man liksom komma upp i på grönsaker och frukt och bär? Max 500 antar jag om man inte käkar massa banan och avocado, vilket jag inte kommer göra bara direkt. Ska lägga upp en plan för detta senare, nu ska jag läsa ett par artiklar (lr läsa och läsa, skumma sammanfattningen och conclusion). Vi ska läsa 10 artiklar till ETT seminarie, är inte det sjukt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback